Obchodní podmínky

Kategorie
 
 
 
 
 

Všeobecné obchodní podmínky internetového obchodu afg.sk, s.r.o

Úvodní ustanovení

Tyto obchodní podmínky platí pro nákup v internetovém obchodě, jehož provozovatelem je společnost afg.sk, s.r.o., se sídlem Javorová, Veľké Bielice 451/32, 958 04 Partizánske (Slovensko), IČ: 36249955 (dále jen prodávající) uzavřené prostřednictvím systému elektronického obchodního domu www.afg.sk (dále jen „systém“). Podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a kompetence prodávajícího a jeho zákazníků (kupujících).

Vysvětlení základních pojmů

Spotřebitelem se rozumí fyzická osoba, která nakupuje zboží nebo služby a při uzavírání a plnění spotřebitelské smlouvy nejedná v rámci předmětu své podnikatelské činnosti, zaměstnání nebo povolání.
Prodávajícím se rozumí fyzická osoba – podnikatel nebo právnická osoba, která při uzavírání a plnění spotřebitelské smlouvy jedná v rámci předmětu své podnikatelské činnosti nebo povolání, nebo osoba jednající jejím jménem nebo na její účet.
Dodavatelem se rozumí fyzická osoba – podnikatel nebo právnická osoba, která přímo nebo prostřednictvím jiných podnikatelů dodala prodávajícímu zboží a jejíž činnost neovlivňuje vlastnost zboží.
Obchodem se rozumí internetový obchod, provozovaný prodávajícím a reprezentovaný souborem internetových stránek a aplikací elektronického obchodu na určité internetové doméně.

1. Objednávka a uzavření kupní smlouvy

  1. Veškeré objednávky podané prostřednictvím internetové prodejny prodávajícího jsou považovány za závazné. Kupující bude před odesláním objednávky vyzván, aby zaškrtnutím políčka potvrdil, že se seznámil s těmito všeobecnými obchodními podmínkami, v plném rozsahu porozuměl jejich obsahu a že s nimi souhlasí. Předmětné obchodní podmínky se budou vztahovat na všechny kupní smlouvy mezi kupujícím a prodávajícím, které jsou uzavírány prostřednictvím internetového obchodu jako smlouvy na dálku a na všechny vztahy z nich vyplývající.
    1. Objednávka kupujícího představuje závazný návrh na uzavření kupní smlouvy. Kupní smlouva je uzavřena momentem doručení souhlasu prodávajícího s návrhem kupní smlouvy kupujícímu, tzn. potvrzením objednávky ze strany prodávajícího ve formě e-mailového „potvrzení objednávky“, které bude zasláno na e-mailovou adresu kupujícího uvedenou v objednávce. Mlčení nebo nečinnost prodávajícího sami o sobě neznamenají přijetí a/nebo potvrzení objednávky. Od momentu uzavření kupní smlouvy vznikají mezi kupujícím a prodávajícím vzájemná práva a povinnosti, které jsou vymezeny kupní smlouvou a těmito obchodními podmínkami a které jsou nedílnou součástí kupní smlouvy.
    2. Smluvní strany se dohodly a souhlasí s tím, že kupní smlouva a všechny vztahy z ní vyplývající se budou řídit právním řádem Slovenské republiky. Místem uzavření kupní smlouvy je území Slovenské republiky. 
  2. Podmínkou platnosti elektronické objednávky je vyplnění všech registračním formulářem předepsaných údajů a náležitostí a odsouhlasení obsahu objednávky.
  3. Místem dodání zboží je adresa uvedená kupujícím v registračním formuláři.
  4. Převzetím zboží na dohodnutém místě přechází vlastnické právo ke zboží na kupujícího. Kupující, který nesplňuje definici spotřebitele uvedenou v ust. § 2 písm. a) Zákona, nabývá vlastnické právo ke zboží až úplným zaplacením celé kupní ceny za zboží.
  5. Kupující má právo stornovat objednávku do 24 hodin od objednání, a to prostřednictvím elektronické pošty nebo telefonicky. Takovou storno objednávku považuje prodávající za zrušenou. Při zrušení objednávky je třeba uvést číslo Vaší objednávky, jméno a email resp. kontakt.

    Bude-li třeba opakovat dodání zboží z důvodu nedostupnosti kupujícího nebo v případě, že kupující bez předchozího písemného odstoupení od kupní smlouvy zboží nepřevezme, vzniká prodávajícímu nárok na uplatnění náhrady za vzniklou škodu ve výši skutečných nákladů na pokus o neúspěšné doručení zboží. V případě zrušení objednávky neúčtujeme žádné poplatky související se stornem objednávky.

    V případě, že kupující použil jako formu placení „platba na účet společnosti“, prodávající vrátí finanční prostředky bankovním převodem na účet kupujícího a to do 14 dnů. V ostatních případech je třeba, aby kupující uvedl číslo účtu a název banky, pokud si s námi nedohodne jiný způsob. 
  6. Prodávající má právo stornovat objednávku, pokud z důvodu vyprodání zásob nebo nedostupnosti zboží ani při vynaložení veškerého úsilí, které lze od něj spravedlivě požadovat, není schopen dodat zboží kupujícímu ve lhůtě stanovené těmito obchodními podmínkami nebo v ceně, která je uvedena v internetovém obchodě, pokud se s kupujícím nedohodne na náhradním plnění. O stornování objednávky bude kupující informován telefonicky nebo e-mailem a v případě úhrady kupní ceny nebo její části mu budou finanční prostředky vráceny do 14 dnů na jím určený účet, pokud se s prodávajícím nedohodne jinak.
  7. Doba platnosti akční nabídky - všechny akcie platí do vyprodání zásob, pokud u konkrétního produktu není uvedeno jinak.
  8. Barevné zobrazení zboží na monitoru nemusí přesně odpovídat reálným barevným odstínům, jak je bude kupující vnímat ve skutečnosti. Zobrazení barevných odstínů je mimo jiné závislé i na kvalitě zobrazovacího monitoru, resp. jiného použitého zobrazovacího zařízení.

2. Prodej zboží s omezením

Nákup některých produktů nabízených slovenskou společností afg.sk, s.r.o. je podmíněn držbou zbrojního průkazu, ohlášením nabytí zbraně, věkem a osobním odběrem, tedy zákazem uzavření kupní smlouvy na dálku, případně jinými omezeními nebo podmínkami pro spotřebitele. Podle slovenského Zákona č.j. 190/2003 Z.z.. o střelných zbraních a střelivu se jedná o následující zboží:

•       zbraně a střelivo kategorie A (§ 4 zákona), zakázané zbraně, zakázané střelivo a zakázané doplňky ke zbraním, resp. i jiné zbraně na jejichž nákup je zapotřebí zbrojní průkaz a výjimka od MV SR (v naší nabídce se nenacházejí)

•       zbraně kategorie B ( § 5 zákona ), podléhající povolovacímu řízení a evidenční povinnosti na základě uděleného zbrojního průkazu, možný pouze osobní odběr

•       zbraně kategorie C (§ 6 zákona), podléhající ohlašovací povinnosti a evidenční povinnosti na základě uděleného zbrojního průkazu, možný pouze osobní odběr

•       zbraň kategorie D (§ 7 zákona), konkrétně expanzní zbraně, které nevznikly úpravou ze zbraní kat. A, B nebo C, zbraně typu flobert s energií střely do 7.50 J, některé znehodnocené zbraně a zbraně zkonstruované na principu perkusního, křesadlového, kolečkového nebo doutnakového zámkového systému. Tyto zbraně nelze nabýt na dálku, je možný pouze osobní odběr na základě povolení k nákupu s povinností následného ohlášení nabytí na policii. 

Druh zboží, u kterého zákony zakazují prodej na dálku, si jako spotřebitel nemůžete zakoupit online formou. U takového zboží se nezobrazuje ani možnost vložit zboží do košíku.

U jiných druhů zbraní kat. D (např. vzduchové zbraně s energií střely do 17 J, luky, kuše, airsoftové zbraně, paintballové zbraně atd.) lze uzavřít smlouvu na dálku, můžete si je tedy objednat na našem webu. Objednat si můžete také obranné prostředky (např. obranné spreje, obušky, boxery, tonfy a podobné obranné produkty). Zadáním čísla občanského průkazu v objednávkovém formuláři prohlašujete, že jste dosáhli věku minimálně 18 let, a že jste si vědomi trestněprávních nebo jiných sankčních následků v případě uvedení nepravdivých informací. Zadání čísla OP je potřebné k uskutečnění záznamu o prodeji zbraně kat. D do záznamové knihy ve smyslu Zákona č. 190/2003 Z. z. o střelných zbraních a střelivu (SK).

Pokud má být objednávka zaslána mimo území Slovenské republiky, tak důrazně doporučujeme zákazníkům, aby si prověřili, zda zasílané zboží je v zemi příjemce legální, jelikož právní předpisy regulace zejména zbraní a obranných prostředků se mezi různými státy mohou výrazně odlišovat. Společnost afg.sk, s.r.o. se při odesílání objednávky a při nabízení zboží uvedeném v jejím internetovém obchodu řídí příslušnými platnými právními předpisy na území Slovenské republiky. Povinností objednatele je dodržet při objednávání zboží příslušné právní předpisy země příjemce objednávky.

Bez splnění výše uvedených podmínek nemůže být objednávka obsahující kterýkoli z výše uvedených typů zboží vyřízena a bude stornována. Na základě dohody s prodávajícím lze takovou objednávku vyřídit bez sporných položek. Veškeré dodatečně poskytnuté osobní údaje jsou považovány za důvěrné a je s nimi zacházeno podle ustanovení uvedených v odstavci Ochrana osobních údajů zákazníků a podle zákona o ochraně osobních údajů.

Před dokončením a odesláním objednávky je zákazník poučen o povinnosti uvést do objednávky správné a platné údaje a jejich zadáním a potvrzením objednávky zákazník potvrzuje skutečnost, že byl o této skutečnosti poučen a bere na vědomí, že za případné zadání nesprávných a neplatných údajů přebírá plnou zodpovědnost.

3. Prodej zboží do zahraničí

Našli jste na naší stránce výrobek, který byste si chtěli koupit, ale momentálně se nacházíte nebo žijete v zahraničí (mimo území Slovenské republiky). Naším úsilím je vyhovět přáním všech zákazníků bez ohledu na místo dodání zboží. V případě, že je to mimo území Slovenské republiky, řešíme platební a dodací podmínky individuálně v závislosti na místě vašeho pobytu a na velikosti a hmotnosti objednaného zboží.

Při prodeji zboží do zahraničí (mimo území Slovenské republiky) je kupující povinen dodržovat příslušné právní předpisy země, do které má být v souladu s jeho požadavkem uvedeným v objednávce zboží odesláno, zejména si předem prověřit skutečnost, zda držení, nabývání vlastnictví a dovoz jím objednávaného druhu zboží není v dané zemi zakázán / regulován, jakož i tu skutečnost, zda daná země nezakazuje prodej jím objednávaného zboží přes internet (zákaz uzavírání smluv na dálku).

Kupující, který žádá dodání zboží do zahraničí (mimo území Slovenské republiky) potvrdí splnění výše uvedené povinnosti a zákonnou dovolenost jím objednávaného druhu zboží ve smyslu výše uvedeného ujednání zaškrtnutím příslušného políčka v rámci objednávkového formuláře.
Kupující, který žádá dodání zboží do zahraničí (mimo území Slovenské republiky) si je plně vědom všech trestněprávních, jakož i jiných sankčních postihů spojených s uvedením případných nepravdivých prohlášení ve vztahu ke splnění jeho povinností ve smyslu tohoto bodu smluvních podmínek, za které nese odpovědnost v plném rozsahu.

V případě nákupu ze zahraničí mimo EU se postupuje individuálním způsobem. Při takovém nákupu v bodě přeprav je nutno poznamenat, speciálně při nepředvídatelných nákladech, které vznikají proclením zboží v zemi doručení a jiné náklady spojené s dovozem zboží, které odesílatel ani přepravce neumí určit předem, tyto nese příjemce, pokud se nedohodne jinak.

4. Možnosti platby

  • převodním příkazem na účet prodávajícího
  • pomocí platebních karet (VISA, Maestro, MasterCard, Dinners Club)
  • dobírkou
  • osobní odběr

5. Doprava a dodací podmínky

Důležitou informací pro zahraniční zákazníky je cena za dopravu. Tato částka je určována individuálně v závislosti na celkové ceně objednávky, velikosti, hmotnosti, objemu a místě dodání zboží. Tuto informaci vám samozřejmě umíme poskytnout ještě před samotnou objednávkou.
V případě, že tyto dodací podmínky akceptujete, nebrání nám již nic v úspěšné realizaci obchodu. Zboží zasíláme prostřednictvím soukromých doručovatelských společností.

6. Dodací podmínky, expediční lhůty a přepravné

  1. Prodávající je povinen realizovat objednávku kupujícího a dodat kupujícímu zboží ve lhůtě nejpozději do 30 dnů. Není-li v popisu objednaného výrobku uvedeno jinak, je veškeré zboží, které je na skladě, obvykle expedováno do 7 pracovních dnů po potvrzení objednávky. V případě, že se objednané zboží nevyrábí, resp. není v provozních možnostech prodávajícího zboží pro kupujícího zajistit, nebo by s pořízením zboží byly spojeny nepřiměřené náklady, nebo z důvodů vyšší moci nebo pokud ani při vynaložení veškerého úsilí, které lze od něj spravedlivě požadovat není schopen dodat zboží zákazníkovi ve lhůtě určené těmito obchodními podmínkami nebo v ceně, která je uvedena v objednávce, prodávající je povinen o této skutečnosti neprodleně informovat kupujícího a zároveň je povinen nabídnout kupujícímu náhradní plnění nebo možnost pro kupujícího odstoupit od kupní smlouvy (stornovat objednávku). V případě, že kupující v přiměřené lhůtě nepřijme náhradní plnění nabízené prodávajícím ani neodstoupí od kupní smlouvy, je prodávající oprávněn odstoupit od kupní smlouvy a v případě, že kupující již uhradil kupní cenu nebo její část, prodávající je povinen vrátit již uhrazenou kupní cenu nebo její část ve lhůtě 14 dnů ode dne doručení odstoupení od kupní smlouvy kupujícímu.
  2. Každý zákazník je informován o zaslání zboží emailem. Objednávku si může zkontrolovat při přihlášení se v systému. O stavu objednávky je zákazník také vyrozuměn emailem.
  3. V případě, že si kupující jako formu dodání zboží nezvolí možnost „osobní odběr“, bude mu zboží na základě jeho výslovného požadavku uvedeného v objednávce dodáno formou doručení na jím uvedenou adresu. Za účelem splnění takového jeho požadavku přitom kupující pověřuje prodávajícího, aby mu dodání jím objednaného zboží zajistil prostřednictvím zásilkové služby.
  4. Dodání zboží na území členských států Evropské unie, příp. jiných států uskutečňujeme na základě předchozího souhlasu a vzájemného písemného odsouhlasení si ceny za poštovné a balné a příp. dalších dodacích podmínek mezi kupujícím a prodávajícím.
  5. V akutních případech (např. zboží je určeno jako dárek, nebo je třeba jej doručit před odjezdem na dovolenou) nás zákazník může požádat o přednostní vyřízení objednávky. Je možné v objednávce uvést přednostní realizaci objednávky, resp. telefonicky doplnit uvedený požadavek. Zboží odešleme prostřednictvím balíku zásilkovou službou s doručením do 72 hodin (následující pracovní den od odeslání).
  6. Pokud část objednaného zboží buď není momentálně na skladě, nebo je třeba na zakázku vyrobit, celou objednávku pozastavíme a zákazníka informujeme o přibližném možném termínu vyřízení celé objednávky. Zákazník nás na základě této informace může požádat o zaslání té části zboží, která je na skladě, ve lhůtě stanovené obchodními podmínkami a zbytek zboží bude vyexpedován, jakmile bude k dispozici. V tomto případě však zákazník uhradí poštovné za obě zásilky.
  7. Zboží, které jste si u nás objednali Vám bude doručeno zásilkovou službou. Ke každé zásilce bude přiložen záruční list a návod. Faktura bude zaslána na Vámi uvedenou emailovou adresu. Zboží nadstandardních rozměrů nebo zboží těžší než 30 kg Vám bude dodáno způsobem, který bude s Vámi odsouhlasen zvlášť.
  8. Kupující je oprávněn zkontrolovat zásilku, tedy zboží i jeho obal ihned po doručení v přítomnosti zástupce prodávajícího (kurýra). V případě zjištění existence vady zboží je zástupce prodávajícího (kurýr) povinen na žádost kupujícího vyhotovit Zápis o škodě s uvedením rozsahu a povahy vady zboží, jehož správnost potvrdí kupující. Na základě takto vyhotoveného záznamu doručeného prodávajícímu může následně kupující odmítnout převzít dodané zboží s vadou nebo potvrdit doručení zboží s vadou a následně uplatnit reklamaci vad zboží u prodávajícího nebo určené osoby. V případě, že kupující odmítne převzít dodané zboží s vadou, veškeré účelně vynaložené náklady na vrácení zboží prodávajícímu nese prodávající.

7. Záruka vrácení peněz

U nás přesně víte, co dostanete. Pokud byste přesto s dodaným zbožím nebyli spokojeni, můžete jej bez udání důvodu vrátit. Odstoupit od smlouvy můžete do 14 dnů od převzetí zásilky. My Vám vrátíme peníze, nebo zboží vyměníme za jiné dle vašeho přání.

1. Vzhledem k tomu, že v případě odstoupení se smlouva od začátku ruší, vrátí nebo nahradí dodavatel kupujícímu a kupující dodavateli veškerá vzájemná přijatá plnění.

2. Pokud se zákazník rozhodne pro odstoupení od smlouvy, je povinen dodržet následující podmínky:

  • a) uplatnit své právo odstoupit od smlouvy výhradně písemně, a to prostřednictvím doporučené pošty zaslané na adresu sídla prodávajícího uvedenou v sekci Kontakt, e-mailem na adrese info@afg.sk nebo jiným způsobem nevzbuzujícím pochybnosti, že došlo k odstoupení od smlouvy; uvést v písemném odstoupení od smlouvy číslo objednávky, jméno a příjmení, datum nákupu a své číslo účtu či adresu pro vrácení peněz.
  • b) pokud kupující zboží obdržel a převzal, zašle jej na vlastní náklady zpět na naši adresu uvedenou v sekci kontakt. Zboží zasílejte prosím zpět:
         - podle možností v původním nepoškozeném obalu
         - nepoužitý
         - nepoškozený
         - kompletní (včetně příbalového letáku a pod.)
         - spolu s dokladem o koupi
         - s vyplněným Formulářem pro odstoupení od smlouvy.
  • c) po splnění výše uvedených podmínek je prodávající povinen vrátit kupujícímu kupní cenu za zboží stejným způsobem, jaké použil kupující při své platbě, pokud se s kupujícím nedohodne na jiném způsobu vrácení plateb, aniž by kupujícímu v této souvislosti byly účtovány další poplatky. Prodávající je povinen bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne doručení oznámení o odstoupení od smlouvy vrátit kupujícímu veškeré platby, které od něho obdržel na základě kupní smlouvy nebo v souvislosti s ní včetně nákladů na dopravu, dodání a poštovné a jiných nákladů a poplatků. . Prodávající není povinen vrátit kupujícímu platby podle tohoto bodu těchto obchodních a reklamačních podmínek před tím, než je mu doručeno zboží nebo dokud kupující neprokáže zaslání zboží zpět prodávajícímu, ledaže prodávající navrhne, že si zboží vyzvedne osobně nebo prostřednictvím jím pověřené osoby. Prodávající není povinen uhradit spotřebiteli dodatečné náklady, pokud si spotřebitel výslovně zvolil jiný způsob doručení, než je nejlevnější běžný způsob doručení nabízený prodávajícím. Dodatečnými náklady se rozumí rozdíl mezi náklady na doručení, které si zvolil spotřebitel, a náklady na nejlevnější běžný způsob doručení nabízený prodávajícím.
  • d) Zboží, doporučujeme zaslat doporučeně a pojištěné, jelikož neručíme za jeho případnou ztrátu na cestě k nám. Vrácení zboží na dobírku neakceptujeme.
  • e) V případe, že spotřebitel odstoupí od smlouvy a doručí prodávajícímu zboží se sníženou hodnotou, které je používáno, poškozeno nebo neúplné, uhradí spotřebitel prodávajícímu náklady, které vznikly v souvislosti s opravou zboží a jeho uvedením do původního stavu.
  • f) V případě nesplnění některé z výše uvedených podmínek bohužel nebudeme moci akceptovat odstoupení od objednávky a zboží bude vráceno na náklady odesílajícího zpě.

Kupující má právo v rámci této lhůty po převzetí zboží rozbalit a odzkoušet obdobným způsobem jako je obvyklé při nákupu v klasickém „kamenném“ obchodě, a to v rozsahu potřebném ke zjištění povahy, vlastností a funkčnosti zboží.

3. Lhůta pro odstoupení od smlouvy počíná běžet v den, kdy kupující nebo jím určená třetí osoba s výjimkou dopravce převezme všechny části objednaného zboží, nebo pokud se

  • a) zboží objednané kupujícím v jedné objednávce dodávají odděleně, ode dne převzetí zboží, které bylo dodáno jako poslední,
  • b) dodává zboží sestávající z více dílů nebo kusů, ode dne převzetí posledního dílu nebo posledního kusu,
  • c) na základě smlouvy zboží dodává opakovaně během vymezeného období, ode dne převzetí prvního dodaného zboží.

4. Kupující může odstoupit od kupní smlouvy, jejímž předmětem je koupě zboží i před zahájením běhu lhůty pro odstoupení od smlouvy.

5. Odstoupení od smlouvy musí kupující učinit písemnou formou způsobem nevzbuzujícím pochybnosti (vytištěním a vypsáním tohoto formuláře), že došlo k odstoupení od smlouvy, nebo v podobě zápisu na jiném trvanlivém nosiči nebo vyplněním tohoto online formuláře. Lhůta pro odstoupení od smlouvy se považuje za zachovanou, jestliže oznámení o odstoupení od smlouvy bylo odesláno prodávajícímu nejpozději v poslední den lhůty podle ust. § 7 odst. 1 1 Zákona o ochraně spotřebitele (SK) při prodeji na dálku.

6. V souladu s ust. § 7 odst. 1 6 Zákona o ochraně spotřebitele (SK) při prodeji na dálku kupující nemůže odstoupit od smlouvy, jejímž předmětem jsou:

  • prodej zboží zhotoveného podle zvláštních požadavků spotřebitele, zboží vyrobeného na míru nebo zboží určeného zvlášť pro jednoho spotřebitele,
  • prodej zboží uzavřeného v ochranném obalu, které není vhodné vrátit z důvodu ochrany zdraví nebo z hygienických důvodů a jehož ochranný obal byl po dodání porušen,
  • prodej zvukových záznamů, obrazových záznamů, zvukově obrazových záznamů nebo počítačového softwaru prodávaných v ochranném obalu, pokud spotřebitel tento obal rozbalil,
  • poskytování elektronického obsahu jinak než na hmotném nosiči, pokud jeho poskytování bylo zahájeno s výslovným souhlasem spotřebitele a spotřebitel prohlásil, že byl řádně poučen o tom, že vyjádřením tohoto souhlasu ztrácí právo na odstoupení od smlouvy.
  • poskytnutí služby, pokud se její poskytování začalo s výslovným souhlasem spotřebitele a spotřebitel prohlásil, že byl řádně poučen o tom, že vyjádřením tohoto souhlasu ztrácí právo na odstoupení od smlouvy po plném poskytnutí služby, a pokud došlo k úplnému poskytnutí služby.

8. Podmínky a možnost platby za zboží (poštovné)

Na Vámi objednané zboží, které se nachází v objednávce (kterou jste potvrdili) Vám náš systém na základě vámi potvrzené objednávky, vygeneruje fakturu od dodavatele afg.sk, s.r.o. Objednávka, resp. faktura bude obsahovat produkty s příslušnou sazbou DPH.

afg.sk, s.r.o. poskytuje několik možností placení. Vámi objednané produkty budou doručeny soukromou zásilkovou službou. Snažíme se, aby i poštovné bylo pro Vás co nejvýhodnější. Poštovné je účtováno podle hodnoty Vaší objednávky a způsobu platby. Bližší informace ohledně poštovného naleznete v kolonce "ceny dopravy".

9. Nedoručené zásilky

  1. Pokud se zásilka vrátí jako nedoručená bez našeho zavinění (kurýr adresáta nenašel, zákazník zásilku nedopatřením nebo úmyslně nepřevzal, apod.) odešleme zákazníkovi zprávu e-mailem se žádostí o informaci, co dále dělat s jeho objednávkou. Odpověď na tuto výzvu očekáváme v termínu do 7 dnů od odeslání zprávy.
  2. Pokud nás zákazník požádá o opětovné odeslání zásilky, doúčtujeme k celkové ceně zásilky podruhé poštovné ve stejné výši jako při prvním odeslání.
  3. Opětovné odeslání nedoručené zásilky je možné pouze na základě úhrady předem.
  4. Kupní smlouva je uzavřena s rozvazovací podmínkou s tím, že pokud zákazník neuhradí dohodnutou kupní cenu ve lhůtě 15 dnů od naší výzvy k převzetí zboží, smlouva se od začátku ruší, smluvní strany si vrátí nebo nahradí všechna přijatá plnění a prodávající nabývá právo volně disponovat s objednaným zbožím. V takovém případě bude další nákup zákazníka možný jen po zaplacení zboží předem (bankovním převodem). Pokud platba proběhne v pořádku, toto platební omezení pro další objednávky zrušíme.
  5. Případné reklamace budou vyřízeny v souladu s reklamačním řádem internetové prodejny afg.sk, s. r. o. a právním řádem platným v Slovenské republice.

10. Odstoupení od kupní smlouvy (zásilkový obchod)

  1. Kupující je oprávněn odstoupit od kupní smlouvy bez udání důvodu v souladu s ust. § 7 a násl. slovenského Zákona č. 102/2014 Z. z. o ochraně spotřebitele při prodeji na dálku (dále jen „Zákon o ochraně spotřebitele při prodeji na dálku“) ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží, resp. ode dne uzavření smlouvy o poskytnutí služby nebo smlouvy o poskytování elektronického obsahu nedodávaného na hmotném nosiči, jestliže prodávající včas a řádně splnil informační povinnosti podle ust. § 3 Zákona o ochraně spotřebitele při prodeji na dálku. Spotřebitel je povinen při odstoupení od smlouvy zaslat zboží zpět nejpozději do 14 dnů od odstoupení nebo je předat dohodnutým způsobem prodávajícímu. 

    Prodávající není povinen vrátit kupujícímu platby předtím, než je mu doručeno zboží nebo dokud kupující neprokáže zaslání zboží zpět prodávajícímu, ledaže prodávající navrhne, že si zboží vyzvedne osobně nebo prostřednictvím jím pověřené osoby.

  2. Pokud kupující odstoupí od kupní smlouvy, ruší se od začátku i každá doplňková smlouva související s kupní smlouvou, od které kupující odstoupil.

  3. Kupující má právo po převzetí zboží rozbalit a odzkoušet obdobným způsobem jako je obvyklé při nákupu v klasickém „kamenném“ obchodě a to v rozsahu potřebném ke zjištění povahy, charakteristik a fungování zboží. Kupující je zodpovědný za jakékoli snížení hodnoty zboží. Odzkoušet tedy neznamená začít zboží používat a po několika dnech vrátit prodávajícímu.
  4. Pokud se zákazník rozhodne pro odstoupení od smlouvy ve lhůtě uvedené v bodě 1., je povinen dodržet následující podmínky:
    • Uplatnit své právo odstoupit od smlouvy výhradně písemně, a to prostřednictvím doporučené pošty zaslané na adresu sídla prodávajícího uvedenou v sekci Kontakt, e-mailem na adrese info@afg.sk nebo jiným způsobem nevzbuzujícím pochybnosti, že došlo k odstoupení od smlouvy; uvést v písemném odstoupení od smlouvy číslo objednávky, jméno a příjmení, datum nákupu a své číslo účtu či adresu pro vrácení peněz.
    • Před samotným odstoupením doporučujeme kontaktovat prodávajícího telefonicky a domluvit potřebné náležitosti ohledně vrácení zboží.
    • Pokud kupující zboží obdržel a převzal, zašle toto na vlastní náklady zpět na adresu prodávajícího, uvedenou v sekci "Kontakt". Přiměřená péče o zboží musí být zachována. Zboží zasílejte prosím zpět pokud možno v původním nepoškozeném obalu, nepoužitý, nepoškozený, kompletní (včetně příbalového letáku apod.), spolu s dokladem o koupi, s vyplněným Formulářem pro odstoupení od smlouvy.
    • Po splnění výše uvedených podmínek je prodávající povinen vrátit kupujícímu kupní cenu za zboží stejným způsobem, jaké použil kupující při své platbě, pokud se s kupujícím nedohodne na jiném způsobu vrácení plateb, aniž by kupujícímu v této souvislosti byly účtovány další poplatky. Prodávající je povinen bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne doručení oznámení o odstoupení od smlouvy vrátit kupujícímu veškeré platby, které od něho obdržel na základě kupní smlouvy nebo v souvislosti s ní včetně nákladů na dopravu, dodání a poštovné a jiných nákladů a poplatků. . Prodávající není povinen vrátit kupujícímu platby podle tohoto bodu těchto obchodních a reklamačních podmínek před tím, než je mu doručeno zboží nebo dokud kupující neprokáže zaslání zboží zpět prodávajícímu, ledaže prodávající navrhne, že si zboží vyzvedne osobně nebo prostřednictvím jím pověřené osoby. Prodávající není povinen uhradit spotřebiteli dodatečné náklady, pokud si spotřebitel výslovně zvolil jiný způsob doručení, než je nejlevnější běžný způsob doručení nabízený prodávajícím. Dodatečnými náklady se rozumí rozdíl mezi náklady na doručení, které si zvolil spotřebitel, a náklady na nejlevnější běžný způsob doručení nabízený prodávajícím.
    • Zboží doporučujeme poslat doporučeně a pojištěné, jelikož neručíme za jeho případnou ztrátu na cestě k nám. Zásilky na dobírku neakceptujeme.
    • V případě, že spotřebitel odstoupí od smlouvy a doručí prodávajícímu zboží se sníženou hodnotou, které je používáno, poškozeno nebo neúplné, uhradí spotřebitel prodávajícímu náklady, které vznikly v souvislosti s opravou zboží a jeho uvedením do původního stavu. V případě nesplnění některé z výše uvedených podmínek bohužel nebudeme moci akceptovat odstoupení od objednávky a zboží bude vráceno na náklady odesílajícího zpět. Odstoupení od kupní smlouvy dle předchozího bodu těchto obchodních a reklamačních podmínek musí obsahovat informace požadované ve formuláři odstoupení od kupní smlouvy (online verze nebo tištěná verze), zejména identifikaci kupujícího, číslo a datum objednávky, přesnou specifikaci zboží, způsob, jakým má prodávající vrátit již přijaté plnění, zejména číslo účtu a/nebo poštovní adresu kupujícího.
  5. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, ruší se od začátku i každá doplňková smlouva související s kupní smlouvou, od které kupující odstoupil. Od kupujícího není možné požadovat žádné náklady nebo jiné platby v souvislosti se zrušením doplňkové smlouvy kromě úhrady nákladů a plateb uvedených v ust. § 9 odst. 1 3, ust. § 10 odst. 1 3 a 5 Zákona o ochraně spotřebitele při prodeji na dálku (SK) a ceny za službu.

11. Ochrana osobních údajů zákazníků

  1. Podmínkou vyřízení Vaší objednávky je evidování Vašich osobních údajů. Smluvní strany se dohodly, že kupující v případě, že je fyzickou osobou je povinen oznámit prodávajícímu své jméno a příjmení, adresu trvalého bydliště včetně PSČ, rodné číslo, číslo telefonu a e-mailovou adresu, číslo OP (pokud to vyžaduje prodej s omezením) . Smluvní strany se dohodly, že kupující v případě, že je právnickou osobou je povinen oznámit prodávajícímu své obchodní jméno, adresu sídla společnosti včetně PSČ, IČO, číslo telefonu a e-mailovou adresu.
  2. Poskytnutí osobních údajů je nepovinné, dobrovolné, ale v případě jejich neposkytnutí nebude možné uspokojit vaše požadavky a umožnit vám nákup v našem internetovém obchodě. Ve smyslu Čl. 6 odst. 1 písm. b) Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob při zpracování osobních údajů a o volném pohybu takových údajů (dále jen „Nařízení GDPR“), prodávající jako provozovatel informačního systému bude v procesu uzavírání kupní smlouvy zpracovávat osobní údaje kupujícího bez jeho souhlasu jako dotčené osoby, jelikož zpracování osobních údajů kupujícího bude prováděno prodávajícím v rámci předsmluvních vztahů s kupujícím a zpracování osobních údajů kupujícího je nezbytné k plnění z kupní smlouvy, ve které vystupuje kupující jako jedna ze smluvních stran.
  3. afg.sk, s.r.o. respektující soukromí osob se zavazuje shromažďovat pouze ty osobní identifikační údaje (informace, které umožňují nebo usnadňují identifikaci kterékoli osoby, např. jméno, bydliště, e-mail, jakož i informace o osobě, které prokazují právní nárok této osoby, zakoupit v naší společnosti produkty , podléhající zvláštnímu řízení), které nám sami a dobrovolně poskytnete, a které nutně potřebujeme za účelem poskytování co nejlepších služeb.
  4. V případě ad hoc může naše společnost od Vás požadovat i osobní údaje nad rámec standardních osobních údajů (např. bude-li to vyžadovat obecně závazný právní předpis), výlučně však za účelem poskytnutí kvalifikované služby a za podmínky, že budete předem s těmito skutečnostmi seznámeni. Zda nám sdělíte tyto informace, bude záležet jen na Vás.
  5. Osobní údaje, které jsou součástí objednávky a byly nám sděleny v průběhu registrace zákazníka, jsou naší společností považovány za důvěrné a jsou chráněny proti zneužití. Pokud je k umožnění nákupu třeba předložit další doklady (např. kopii průkazu totožnosti) je se všemi na těchto dokladech uvedenými údaji zacházeno způsobem uvedeným v těchto obchodních podmínkách. Tyto údaje jsou uchovávány v chráněné databázi na našem serveru, abyste je nemuseli nově zapisovat při každé návštěvě. Tyto údaje jsou také nutné pro náš účetní a fakturační systém. Svá data a další nastavení můžete kdykoli změnit prostřednictvím e-mailu nebo přímo v on-line režimu po přihlášení do systému. V případě, že si přejete zrušit svoji registraci, požádejte nás o to e-mailem. Vaše konto bude zneaktivněno.
  6. Kupující může tento souhlas kdykoli písemnou formou (e-mail, fax, listovní zásilka) odvolat. Naše společnost zaznamenává a zpracovává Vámi poskytnuté osobní údaje za účelem obchodu, služeb a prověření věku kupujícího.
  7. Poskytnete-li Vaše osobní údaje za účelem získání produktů (výrazně označených v naší nabídce) nezletilou nebo mladistvou osobou, i když takové produkty mohou nakupovat a používat pouze osoby starší 18 let, přebíráte právní odpovědnost za porušení obecně závazných právních předpisů na sebe.
  8. afg.sk, s.r.o. se zavazuje, že vámi poskytnuté osobní údaje použijeme výlučně k tomu, abychom se s vámi spojili s cílem komplexně splnit vaše požadavky a potřeby a neustále zlepšovat služby naší společnosti.
  9. afg.sk, s.r.o. se zavazuje, že informace o osobních údajích, získané prostřednictvím naší webové stránky a internetového obchodu, neposkytne třetím osobám, neprodá a ani nepronajme, pokud taková skutečnost nebude předmětem vzájemné dohody před uskutečněním obchodu, nebo tak neukládají slovenské obecně závazné právní předpisy (např. poskytnutí součinnosti policií.
  10. afg.sk, s.r.o. může použít sporadicky osobní údaje nebo jejich část v souhrnné formě výlučně pro potřeby statistických analýz, rozborů nebo zpráv, za podmínky, že z takto získaných dat nebude možné získat žádné identifikační osobní údaje konkrétní osoby.
  11. afg.sk, s.r.o. je nucena zveřejnit Vaše údaje jedině organizacím, se kterými je nutné spolupracovat při vyřizování Vaší objednávky. Jsou to banky (klienti, které u nás mohou platit přes internet banking) a které zajišťují přepravu našich produktů až k Vám na základě Vaší závazné objednávky. Tyto společnosti zodpovídají za ochranu Vašich osobních údajů v souladu s platným právním řádem SR.
  12. Poskytnutí osobních údajů je dobrovolné a nepovinné. afg.sk, s.r.o. bude Vaše osobní údaje přijímat, používat, ukládat a vyřazovat v souladu s příslušnými vnitřními normativními právními akty společnosti.
  13. Kupující na základě bezplatné písemné žádosti má právo u prodávajícího namítat vůči zpracování jeho osobních údajů, o kterých předpokládá, že jsou nebo budou zpracovávány pro účely přímého marketingu, včetně profilování v rozsahu, v jakém souvisí s takovým přímým marketingem. Pokud kupující namítne takové zpracování, prodávající ukončí zpracování osobních údajů pro účely přímého marketingu ode dne doručení takové námitky prodávajícímu a osobní údaje dotyčného kupujícího se pro takové účely již nesmějí a nebudou zpracovávat.
  14. afg.sk, s.r.o. Vás bude kontaktovat pouze v případě, že nám poskytnete Vaše telefonní (faxové) číslo nebo e-mailovou adresu. Pokud se budeme s Vámi kontaktovat a Vy nebudete mít zájem dostávat od nás více informací o našich výrobcích, dejte nám vědět některou z uvedených možností.
  15. Pokud nám poskytnete Vaše osobní údaje, kdykoli budete mít možnost změnit tyto údaje, resp. je odstranit a to za podmínky, že nám to sdělíte telefonicky, faxem nebo posláním e-mailu.
  16. afg.sk, s.r.o. uchovává Vaše osobní údaje bezpečně a tyto jsou chráněny před neoprávněnými zásahy, zejména zneužitím nebo zveřejněním způsobem, který je taxativně stanoven v příslušném vnitřním normativním právním aktu naší společnosti.
  17. Máte-li zájem aktualizovat Vaše osobní údaje nebo se chcete informovat komplexněji o ochraně osobních údajů v naší společnosti, napište nám nebo nás kontaktujte některou z uváděných možností.
  18. afg.sk, s.r.o. si vyhrazuje právo v případě potřeby aktualizovat údaje, uvedené na těchto stránkách a týkající se ochrany údajů.
  19. Prodávající sděluje těmto kupujícímu, že z titulu plnění uzavřené smlouvy se při zpracování osobních údajů kupujícího předpokládá, že osobní údaje kupujícího budou poskytnuty a zpřístupněny i doručovací přepravné společnosti:
    Direct Parcel Distribution SK s.r.o., Technická 7, 821 04 Bratislava, Slovenská Republika, ičo: 35834498, zapísaná v obchodnom registri OS Bratislava I, oddiel Sro, vložka č. 26367/B. (Direct Parcel Distribution - DPD)
  20. Kupující na základě bezplatné písemné žádosti má právo u prodávajícího namítat vůči:
    a) zpracování jeho osobních údajů, o kterých předpokládá, že jsou nebo budou zpracovávány pro účely přímého marketingu bez jeho souhlasu a žádat jejich likvidaci,
    b) využívání osobních údajů uvedených v § 10 ods. 3 písm. d) pro účely přímého marketingu v poštovním styku nebo
    c) poskytování osobních údajů uvedených v § 10 ods. 3 písm. d) pro účely přímého marketingu.
  21. Prodávající prohlašuje, že souhlas dotčené osoby si nebude vynucovat a ani podmiňovat hrozbou odmítnutí smluvního vztahu, služby, zboží nebo povinnosti stanovené prodávajícímu.

12. Reklamační řád internetové prodejny afg.sk, s.r.o.

Reklamační řád společnosti afg.sk, s.r.o. pro kupní smlouvy uzavírané na dálku.

1. Všeobecná ustanovení

  • Tento reklamační řád zajišťuje podmínky odpovědnosti za vady prodaného zboží a jejich uplatnění si kupujícím ve smyslu zákona č. 40/1964 Z. z. Občanský zákoník (SK) v platném znění a zákona č. 250/2007 Z. z.. o ochraně spotřebitele (SK) v platném znění v internetovém obchodě www.afg-obrana.cz (dále jen prodávající).
  • Reklamační řád tvoří součást obchodních podmínek. Zaškrtnutím políčka před odesláním objednávky kupující potvrzuje seznámení se a souhlas se všemi ustanoveními obchodních podmínek.

2. Kontrola zboží při převzetí

  • Kupující je oprávněn zkontrolovat kompletnost a bezvadný stav výrobku ihned. Dodatečné reklamace na množství nebo druh zboží bude možné uznat jen pokud kupující prokáže, že reklamované vady mělo zboží již v době převzetí od dopravce.
  • V případě, že zásilka doručená poštou nebo kurýrem není kompletní, informujte o tom neprodleně dopravce a kontaktujte nás prosím ihned telefonicky na našem telefonním čísle 00420 917 961 386 nebo e-mailem na adrese reklamacie@afg.sk nebo vyplněním reklamačního formuláře.

3. Záruční doba a záruční podmínky

  • Záruční doba začíná běžet od převzetí věci kupujícím a platí 24 měsíců. Záruční doba se prodlužuje o dobu, kterou byl výrobek v opravě, na základě přiložených dokladů o předchozí opravě (reklamaci).
  • Zjištěná závada má být sdělena prodávajícímu a nároky vyplývající ze závady zboží uplatněné do konce této záruční doby. Uplynutím záruční doby zaniká právo na uplatnění reklamace.
  • Zákazník je povinen řídit se pokyny a doporučeními výrobce k používání daného výrobku.
  • Kupující má právo uplatnit si během záruční doby u prodávajícího odpovědnost za vady zboží zakoupeného u prodávajícího, za které odpovídá výrobce, dodavatel nebo prodávající.
  • Pro uplatnění případné záruční opravy je zákazník povinen uchovat si záruční list přímo od výrobce, resp. oficiálního distributora, pokud je přibalen ke zboží. Není-li přibalen originál záruční list, pak jej nahrazuje faktura, která je zasílána spolu s výrobkem.
  • Záruka se nevztahuje na závady vzniklé opotřebením způsobeným obvyklým používáním zboží, násilnou manipulací, neodborným otevíráním, neodborným zásahem do mechanismů zařízení.
  • Záruka se nevztahuje na případy mechanického poškození vinou kupujícího, poškozením způsobeným nadměrným a nevhodným užíváním, zanedbáním péče o zboží, působením cizích látek (voda, chemikálie atd.) či poškozením způsobeným vyšší mocí.
  • Záruka se nevztahuje na vady, o kterých byl kupující prodávajícím v době uzavírání smlouvy prodávajícím upozorněn, nebo o kterých s přihlédnutím k okolnostem, za kterých byla kupní smlouva uzavřena, musel vědět. Pokud jde o věci použité, neodpovídá prodávající za závady odpovídající míře používání nebo opotřebení, které měla věc při převzetí kupujícím.
  • U zboží prodávaného za nižší cenu se záruka nevztahuje na závady, pro které byla nižší cena sjednána.

4. Zasílání zboží na reklamaci 

Pokud se na Vašem výrobku vyskytla závada, která brání v jeho dalším používání, je třeba ohlásit nám reklamaci. Před samotným odesláním reklamovaného produktu je třeba vyplnit reklamační formulář https://www.afg-obrana.cz/vraceni-zbozi-reklamace-a-jine/. Po odeslání reklamačního formuláře, nám neprodleně pošlete reklamovaný produkt na adresu:

afg.sk, s.r.o.
Javorová 32/451
958 04 Partizánske - Veľké Bielice
Slovenská republika

  1. Reklamační řízení začíná běžet dnem převzetí reklamovaného zboží prodávajícím a končí dnem odeslání vyřízené reklamace kupujícímu, nebo písemného oznámení o připravenosti zboží k opětovnému převzetí po jeho opravě / vyřízení.
  2. O průběhu vyřizování reklamace je možné se informovat u našeho pracovníka na telefonním čísle 00421 917 961 386 nebo e-mailem na adrese reklamacie@afg.sk
  3. Neprodleně v den Vašeho odeslání, nejpozději však do 24 hodin od obdržení reklamačního formuláře potvrdíme na Vaši zadanou emailovou adresu přijetí Vašeho ohlášení Vaší reklamace.
  4. Reklamované zboží zaslané na dobírku nepřebíráme. Doporučujeme zaslané zboží pojistit. 

5. Uplatnění a řešení reklamace v záruční době

1. Po přijetí reklamovaného zboží bude kupující neprodleně informován e-mailem o přijetí reklamace, zahájení reklamačního řízení a způsobu vyřízení reklamace. O vyřízení reklamace bude kupující informován e-mailem a následně mu bude zaslán e-mailem Reklamační protokol o vyřízení reklamace. 

2. Reklamační řízení začíná dnem, kdy jsou splněny všechny následující podmínky:

  1. doručení reklamovaného zboží
  2. doručení vyplněného reklamačního listu
  3. kopie dokladu o nákupu, která zároveň slouží jako záruční list

3. Prodávající určí způsob vyřízení reklamace dle ust. § 2 písm. m) Zákona ihned, ve složitějších případech do 3 dnů od začátku reklamačního řízení, v odůvodněných případech, zejména vyžaduje-li se složité technické zhodnocení stavu zboží nejpozději do 30 dnů ode dne začátku reklamačního řízení. Po určení způsobu vyřízení reklamace prodávající nebo určená osoba reklamaci vyřídí ihned, v odůvodněných případech lze reklamaci vyřídit i později. Vyřízení reklamace však nesmí trvat déle než 30 dní ode dne uplatnění reklamace. Po marném uplynutí lhůty pro vyřízení reklamace má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit nebo má právo na výměnu zboží za nové zboží.

4. Způsob vyřízení reklamace může být:

a) předáním opraveného zboží,
b) výměnou zboží,
c) vrácením kúpní ceny zboží,
d) vyplacením přiměřené slevy z ceny zboží,
e) písemnou výzvou k převzetí prodávjícím určeného plnění,
f) odůvodněným zamítnutím reklamace zboží.

5. O výsledku řešení reklamace bude kupující před uplynutím 30 denní lhůty informován e-mailem nebo telefonicky a reklamační řízení bude ukončeno.

6. Po uplynutí této lhůty má zákazník stejná práva, jako by se jednalo o vadu, kterou nelze odstranit. Kupující má právo od smlouvy odstoupit.

7. Pokud kupující reklamaci zboží uplatnil během prvních 12 měsíců od uzavření kupní smlouvy, může prodávající vyřídit reklamaci zamítnutím pouze na základě vyjádření znalce nebo stanoviska vydaného autorizovanou, notifikovanou nebo akreditovanou osobou nebo stanoviska určené osoby (dále jen „odborné posouzení zboží“). Bez ohledu na výsledek odborného posouzení nemůže prodávající od kupujícího vyžadovat úhradu nákladů na odborné posouzení zboží ani jiné náklady související s odborným posouzením zboží. 

8. Pokud kupující reklamaci výrobku uplatnil po 12 měsících od uzavření kupní smlouvy a prodávající ji zamítl, osoba, která reklamaci vybavila, je povinna v dokladu o vyřízení reklamace uvést, komu může kupující zaslat zboží k odbornému posouzení. Zašle-li kupující zboží na odborné posouzení určené osobě uvedené v dokladu o vyřízení reklamace, náklady odborného posouzení zboží, jakož i všechny ostatní s tím související účelně vynaložené náklady nese prodávající bez ohledu na výsledek odborného posouzení. Prokáže-li kupující odborným posouzením odpovědnost prodávajícího za reklamovanou vadu zboží, může reklamaci uplatnit znovu; během provádění odborného posouzení zboží záruční doba neběží. Prodávající je povinen kupujícímu uhradit do 14 dnů ode dne znovu uplatněné reklamace veškeré náklady vynaložené na odborné posouzení zboží, jakož i všechny s tím související účelně vynaložené náklady. Znovu uplatněnou reklamaci nelze zamítnout. 

9. Pokud spotřebitel není spokojen se způsobem, kterým prodávající vybavil jeho reklamaci nebo pokud se domnívá, že prodávající porušil jeho práva, má možnost obrátit se na prodávajícího se žádostí o nápravu. Odpoví-li prodávající na žádost o nápravu zamítavě nebo na ni neodpoví do 30 dnů ode dne jejího odeslání, spotřebitel má právo podat návrh na zahájení alternativního řešení svého sporu podle ustanovení § 12 zákona č. 391/2015 Z. z. (SK) o alternativním řešení spotřebitelských sporů a o změně a doplnění některých zákonů.
Příslušným subjektem pro alternativní řešení spotřebitelských sporů s prodávajícím (afg.sk, s.r.o.) je [Slovenská obchodní inspekce 29, Bajkalská 21/A, 827 99 Bratislava] www.soi.sk nebo jiná příslušná oprávněná právnická osoba zapsaná v seznamu subjektů alternativního řešení sporů vedeném Ministerstvem hospodářství Slovenské republiky (seznam je dostupný na stránce http://www.mhsr.sk); spotřebitel má právo volby, na který z uvedených subjektů alternativního řešení spotřebitelských sporů se obrátí. Spotřebitel může k podání návrhu na alternativní řešení svého sporu využít platformu pro řešení sporů on-line, která je dostupná na webové stránce http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

6. Odstranění závady

Během záruční doby zajistí prodávající prostřednictvím autorizovaného servisního střediska odstranění závady.

Prodávající může vždy namísto odstranění vady vyměnit vadnou věc za bezvadnou, pokud to kupujícímu nezpůsobí závažné obtíže.

V případě, že se jedná o starší produkt, který není již na trhu dostupný, reklamace bude vyřízena adekvátní náhradou, nebo bude vystaven dobropis ve výši původní ceny výrobku, dle dohody s kupujícím.  

Informace o servisních místech pro záruční a pozáruční servis naleznete v záručním listu, resp. Vám je v případě potřeby poskytneme na požádání telefonicky nebo prostřednictvím e-mailu.

13. Závěrečná ustanovení

Tyto obchodní podmínky platí ve znění, které je uvedeno na internetových stránkách prodávajícího v den odeslání elektronické objednávky kupujícím. Odesláním elektronické objednávky kupující v den odeslání objednávky akceptuje platnou cenu objednaného zboží (včetně poštovného a balného) uvedenou na stránkách internetové prodejny prodávajícího, pokud by nebylo v konkrétních případech prokazatelně dohodnuto jinak. Odeslanou objednávkou (návrhem kupní smlouvy) je kupující neodvolatelně vázán.

"Poučení o odpovědnosti prodávajícího za vady zboží (§ 622 a 623 slovenského občanského zákonníku):

Jde-li o vadu zboží, kterou lze odstranit, má kupující právo, aby byla bezplatně, včas a řádně odstraněna. Prodávající je povinen vadu bez zbytečného odkladu odstranit.
Kupující může místo odstranění vady požadovat výměnu zboží, nebo týká-li se vada jen součásti zboží, výměnu součásti, pokud tím prodávajícímu nevzniknou nepřiměřené náklady vzhledem k ceně zboží nebo závažnosti vady.
Prodávající může vždy namísto odstranění vady vyměnit vadné zboží za bezvadné, pokud to kupujícímu nezpůsobí závažné obtíže.
Jde-li o vadu zboží, kterou nelze odstranit a která brání tomu, aby zboží mohlo být řádně užíváno jako věc bez vady, má kupující právo na výměnu zboží nebo má právo od kupní smlouvy odstoupit. Stejná práva přísluší kupujícímu, jde-li sice o odstranitelné vady, pokud však kupující nemůže pro opětovné vyskytnutí se vady po opravě nebo pro větší počet vad zboží řádně užívat.
Jde-li o jiné neodstranitelné vady, má kupující právo na přiměřenou slevu z ceny zboží.
Prodávající poučil kupujícího o jeho právech, která mu vyplývají z ust. § 622 občanského zákonníku (SK) a právech, které mu vyplývají z ust. § 623 Občanského zákoníku (SK) tak, že umístil tyto obchodní a reklamační podmínky na příslušné podstránce elektronického obchodu prodávajícího a kupující měl možnost si je přečíst v době před odesláním objednávky."

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Plná (Desktop) verze