Kategorie
 
 
 
 
 

ZAJÍMAVOSTI Z VYŘIZOVÁNÍ REKLAMACÍ ZE STRANY NAŠÍ SPOLEČNOSTI

Pondělí, 01 dubna 2019

Jelikož náš e-shop funguje již velmi dlouhou dobu, setkali jsme se opravdu se všelijakými reklamacemi zboží zakoupeného u nás. Prostřednictvím tohoto blogu se s Vámi podělíme o naše postřehy, zkušenosti, možná Vás i trochu pobavíme a určitě Vám i něco poradíme.

hunter 440

JAK SE VYHNOUT POŠKOZENÍ ZBOŽÍ A JEHO REKLAMACI?

          V první řadě je velmi důležité, aby člověk postupoval při používání zboží v souladu s návodem k použití, což platí zejména pro nás chlapy, protože právě my si návod k použití zvykneme podívat až když už si neumíme dát rady, nebo pokud již něco pokazíme. Pokud se zboží prodává rozložený, třeba postupovat krok po kroku při skládání podle návodu. Zejména v případě zbraní (např. flobertky a vzduchovky) je třeba pořádně si nastudovat způsob jejich údržby a čištění, čímž zabezpečujete jejich správnou funkci, kvalitní přesnost a prodlužujete jejich životnost. Nakonec si třeba nastudovat i bezpečnostní pokyny, aby nedošlo k úrazu nebo poškození majetku při používání zboží a také záruční podmínky, abyste věděli, jak dlouhá záruka je poskytována na zboží, na co se případně nevztahuje a jakému nakládání se zbožím je třeba zabránit, aby jste o záruku nepřišli.

JAK POSTUPOVAT PŘI UPLATNĚNÍ REKLAMACE?

          Pokud něco není se zbožím v pořádku, nebo si nejste jisti, zda zboží opravdu nefunguje, nebo jen něco děláte špatně, neváhejte se na nás obrátit ať již telefonicky nebo prostřednictvím emailu. Ne jednou jsme takto pomohli zákazníkovi a přišli jsme spolu se zákazníkem na to, že se nejedná o poruchu, ale jen o nesprávný postup při používání zboží. Pokud jste přesvědčeni, že se jedná o reklamaci, nebo jsme nevěděli problém diagnostikovat na dálku, reklamaci můžete doručit osobně do naší prodejny, nebo zaslat poštou. Pokud zboží posíláte na reklamaci, je důležité k němu přibalit i podrobný popis poruchy nebo reklamaci současně s odesláním zboží zaregistrujte online na našem webu. Nezapomeňte také přibalit alespoň fotokopii faktury, pokladničního bloku nebo záručního listu. Často se totiž stává, že někteří zákazníci k nám odešlou zboží bez jakéhokoliv doprovodného popisu a potom máme potíže se zjišťováním, o co vůbec zákazníkovi jde, zda se jedná o reklamaci, odstoupení od smlouvy, žádost o pozáruční servis, jaká je vůbec porucha a podobně. Reklamace kontrolujeme obvykle ještě hned v ten den, kdy jsou nám doručeny a reklamace vyřizujeme neprodleně a co nejrychleji a pokud je to možné, snažíme se zákazníkům maximálně vyhovět.

ZAJÍMAVOSTI ZE SVĚTA VYŘIZOVÁNÍ REKLAMACÍ

          Snad nejzábavnějším případem reklamace bylo reklamování flobertkového revolveru s popisem poruchy "ucpaná hlaveň''. Tato porucha zvykne nastat tehdy, pokud zákazník zanedbá údržbu flobertky. Zajímavostí však bylo to, že v hlavni se nacházelo 10 zaseknutých projektilů, s čím jsme se tedy ještě nesetkali. Po odstranění všech projektilů a vyčištění hlavně jsme telefonovali se zákazníkem a ptali jsme se ho, jak je možné zaseknout tolik projektilů v hlavni. Odpověď nás překvapila, zákazník se domníval, že střílením dalších projektilů vytiskne ty zaseknuté ven. Na to jsme zákazníkovi oznámili, že reklamaci musíme zamítnout, avšak poruchu odstraníme bezplatně.

         Zajímavé jsou i případy reklamovaných elektrických airsoftových zbraní, přičemž porucha byla odstraněna pouze výměnou baterií za nové. Vyskytly se dokonce i případy zaseknutí kuliček i v airsoftových zbraních, přičemž důvodem poruchy bylo používání levných čínských kuliček s nepravidelným tvarem.

          Číst návod se vyplatí i v případě elektrických paralyzérů, které nechtějí fungovat s levnými čínskými baterkami, přičemž v návodu je napsáno, které typy značkových baterií výrobce paralyzeru doporučuje, aby paralyzér fungoval správně a spolehlivě.

          Zákazník nám jednou přinesl téměř kompletně rozebranou pistolovou kuši v igelitové tašce s tvrzením, že se takto rozdělala sama po výstřelu.

         Zákazníci k nám často posílají na reklamaci i takové banality, jako například uvolněná šroub na zbrani. Taková "porucha" není důvodem k uznání reklamace, protože k uvolnění jakékoliv šroubu může dojít běžnou manipulací nebo používáním zbraně. Přesto vždy šrouby za zákazníka přitáhneme.

 

Přidat komentář

...

Přidat reakci na komentář:

... Zrušit
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Plná (Desktop) verze